Friday, June 17, 2011

My nail art studio!

This is so ridiculous how excited I am every time I log in this page! Making my own nail art blog was the best decision I'v ever made. No the best decision was to go to the Ausralia as an exchange student, but this is second best decision. :D

Tää on niin naurettavaa miten innoissani mä olen joka kerta tänne kirjautuessani. Oma kynsiblogi oli kyllä niin paras päätös ikinä! Tai ei, paras päätös oli Australiaan vaihtariks lähteminen, mutta tä on sitten toiseksi paras päätös. :D

Ok lest move on. I want to show you my nail art studio.
Okei, siirrytään aiheeseen. Haluan esitellä teille mun oman kynsistudion.


ignore that aquarium..



This room was our playhouse before I made it my nail art studio. You like it? Couse I loooove it. <3
My dad always complained about the smell that came when I was doing my nails. Well now it's not a problem anymore!

Tämä huone oli ennen meiän leikkimökki. Tykkäättekö? Koska mä rakastan tätä. <3
Isä aina valitti kun koko talo muka haisi kynsilakalla kun lakkailin kynsiäni. No enää se ei ole ongelma! Paitsi mulle koska tohon pikkuhuoneeseen ei ole rakennettu minkäänlaista ilmastointia. Eli jos mua ei näy vähäänaikaan niin olen luultavasti pökränny kaasuihin. :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...