Tuesday, March 27, 2012

bareMinerals- get started kit!

Joku on täällä vähän muikeena, kun postilaatikosta löyty aika kiva paketti!

Tilasin viime viikon tiistaina bareMinerals mineraalimeikkipaketin testaukseen. Sitä on kaikki niin paljon hehkuttaneet ja se kuulosti mun iholle just passelilta, joten ajan kysymyshän se vaan oli. ;)

Oon hirveen laiska meikkaaja, enkä oikeastaan edes tykkää kauheista pakkelikerroksista. Mun iho on yleisesti otten mukavan hyväkuntoinen, enkä meikiltä toivokaan muuta kuin pienta tasoitusta. Haluan että meikki ei näy kamalasti ja että se on mahdollisimman ystävällistä iholle. Mineraalimeikit ainakin lupaa kaiken tän, joten hei, miksei?

Kävin Kicksissä valitsemassa oikean värisävyn ja sitten vaan äkkiä kotiin klikkaamaan oma paketti ostoskoriin feeluniquessa. (Jossa se btw, on 50€ halvempi!!) Mun värisävy oli ehdottomasti light, joten ostin tämän paketin kolmesta eri vaihtoehdosta.

Eli ei muutakun heihei epähygieeninen, iholle huono, paakkuinen ja ruma puuterirasia ja hello bareMinerals!










Tuli perille tasan viidessä päivässä, hyvin pakattuna ja täydellisenä. :)

Pakettiin kuuluu 3 sutia, 4 puuteria, tasoitusvoidetestipurkki (:D), ja opetus DVD sekä pieni vihko jossa on samat asiat.
Oon tätä nyt hetken aikaa ehtinyt tutkia ja kerran jo testasinkin. So far so good. Sudit on tosi laadukkaita, samoin puuterit. Tekee just semmosen tuloksen kun halusinkin ja jälkeenpäin ei edes tunne että olisi meikkiä naamassa! Vähän päälle 50€ maksoi.

Teen tästä parempaa juttua kunhan olen testaillut vähänaikaa! :)

Onko teillä kokemuksia bareMinerals meikeistä? Mitä olette tykänneet?

2 comments:

  1. kiinnostuin kyllä noista tuottteista :: ) tollanen paketti ois kesäks tosi jees : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...