Sunday, January 29, 2012

Jogurtin ystäville!

Ootteko koskaan maistanu turkkilaista jogurttia?

Mä olen jo pitkään ollut maustamattoman jogurtin suurkuluttaja, mutta viimepäivinä ihan perus maustamaton jogurtti on korvaantunut aika vahvasti turkkilaisella. Siinä on enemmän makua ja se on mun mielestä koostumukseltaan paljon parempaa kun tavallinen jogurtti. Smoothieita tehdessä vannon edelleen ihan tavallisen jogortin nimeen, mutta aamupalalla marjojen kanssa tämä on parasta. :)

Olisin postannut teille pari mekkojuttua tänään, mutta tajusin että mun kamera on edelleen työpaikalla. Möh. No ehkä huomenna.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

2 comments:

  1. Oon maistanut. ihanaa! niin täyteläistä ja pehmeää. :)


    Tiesitkö muuten että oikeasti tuo mies on kreikkalainen? Kyseinen kuva oli vain otettu jostain purkin etikettiin, eikä kuvan mies edes tiennyt asiasta. Miehen naapuri oli nähnyt kuvan purkissa ja kertonut siitä hänelle. Kuvan mies sain korvaukset ja siinähän se kuva vieläkin möllöttää. :) Totta tämä on, usko tai älä!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...