Saturday, January 21, 2012

matkamessut, ensimmäinen askel kohti välivuotta!

Heippa!

Hypättiin tänään tosiaan kaverin kanssa klo. 12.30 junaan kohti Pasilaa tarkoituksena mennä koluamaan matkamessuja.

Olin lentää selälleni kun näin miten paljon väkeä siellä oli! En tajunnut yhtään että niiin paljon. No mikäs siinä. Onneksi ollaan kumpikin tämmösiä pikkuihmisiä joten päästiin suht helposti puikkelehtimaan ihmisten keskellä ja napsimaan esitteitä ties mistä väleistä.

Halusin mennä tutustumaan ylipäätään koko tapahtumaan ja juurikin keräämään niitä esitteitä, jotta tiedän ketä pitää mennä ensivuonna ahdistelemaan kun matkasuunnitelmia pitäisi viedä seuraavalle tasolle.
Tarkennukseksi niille jotka ei tiedä, niin tarkoitus olis pitää lukion jälkeen ensi vuonna välivuosi ja lähteä koko vuodeksi Ausseihin reissaamaan. Ja jos rahatilanne sallii niin käydä matkan varrella vähän muuallakin. ;)

Pari kuvaa messuilta. En kauheesti jaksanut kuvia räpsiä vaan saldo jäi oikeastaan kahvilasta kaiteen yli napattuihin kuviin. Enjoy (or not).. Kuvat nyt on mitä on kun ne on otettu isän pikkupokkarilla. Onneks en raahannut mun järkkäriä mukaan, kannettavaa oli ihan tarpeeks muutenkin!








Eli as you can see, väkee oli ku pipoo. Suurimmaks osaks vaan keirreltiin ja kaarreltiin. Yhessä välissä käytiin juomassa ylihintaset limsat ja sit taas mentiin hamstraamaan lisää lehtisiä. Mun kassillinen paino 4,3kg!!! :D Toisiks viimesessä kuvassa on muutamia parhaita lehtiä jotka löysin. Ja tein mä vähän tuhojanikin. Ostin Mondon sukelluskirjan. Toivoin pari vuotta sitten joululahjaks semmosta kirjaa kun "501 luonnonihmettä jotka on nähtävä ainakin kerran elämässä" ja kun sitä oon tässä aika monena iltana silmät kiiluen lueskellut niin noi veden alla olevat nähtävyydet on jääny vähän vähälle huomiolle kyseisessä opuksessa. Joten pakkohan tämä oli mukaan napata kun oli niin hyvässä messualessakin. ;) Lähitulevaisuudessa mun on kyllä ihan pakko päästä kunnon laitesukelluskurssille. Ihan liian kauan oon siitä haaveillu! Sit haluan vaan matkustella ja sukellella...

Nyt on pikkusen väsynyt olo ja jalat vähän hellänä. Tuntuu vähän siltä kun olis menny maailman ympäri yhdessä päivässä. ;)

Nyt ne ketkä eivät tuolla ole vielä käyneet niin huomenna olis vielä tilaisuus. Mun mielestä ihan käymisen arvoinen paikka kuitenkin.

Nyt kuitenkin tämä tyttö painuu pehkuihin. Huomenna taas töitä ja hissan esseen kirjoittamista..... .

Hyvää yötä!

P.S kiitokset Jennille matkamessuseurasta! Hyvin jaksoit tarpoo mun perässä Australiasta Amerikkaan ja välillä kiinan kautta. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...