Tuesday, January 10, 2012

life is more interesting when you are happy

Taisin nousta oikeella jalalla kerrankin!

Saatiin aamulla vähän viime jakson kokeita takas ja oon super ilonen kun sain kummastakin mantsan kurssista 10. :)
Päivällä meillä oli vietnamista kotoisin olevia esiintyjiä jotka laulo ja tanssi meille. Piti tosi hienon esityksen! Mun mielestä on aina tosi mielentöntä nähdä tommosia esityksiä, koska just musiikin ja tassin kautta se vieras kulttuuri tulee hyvin esille. Kaikkein paras kyllä oli, kun yksi esiintyjistä tuli lavalle. Hän oli n. 150cm pitkä mies, joka oli kuulemma päässyt Guinnesin ennätysten kirjaan. Pikkumies soitti meille hyvin kummallisilla soittimilla. Aluksi sillä oli ihan tavallisen pajupillin näköinen soitin, jonka kanssa se tanssi vähän aikaa, kunnes tuli hänen vuoro soittaa. Hän vetää henkee ja tuo soitinta kohti kasvoja ja.... tunkee sen nenäänsä. Jep, luit oikein. Ja soitti muuten pirun hyvin nenäpillillään et ei siinä mitään. :D
Ton esityksen jälkeen oli ekat wanhojen tanssi harkat, jotka alko hyvin ja sai vähän hengähtää kun se ensi jännitys meni ohi. En malta oottaa itse tanssiais päivää! Haluun olla prinsessa ja loistaa ja tanssia ja tuntee itteni kauniiks ja wanhaks!



Koulun jälkeen kävin tappamassa aikaa kaupungilla ja löysin ihan täydelliset vanhojentanssi kengät Angelica Brides vanhojentanssi & häämekko myymälästä. Oli tuhottoman kalliit, mutten voinut vastustaa kun sattu eteen ihan prikulleen sellaiset mitä olin etsinytkin! 76€ on mun mielestä suht. paljon kengistä joita käyttää ehkä sen yhden kerran, mut voihan ne aina koittaa myydä. En muuten aio esitellä mekkooni tai kenkiäni ennen wanhojen päivää, vaan saatte nähdä ne sit 17.2 :)
Lisäks kävin pankissa ja sain huomata että mun 3kk:n ahkeran työn teon tuloksena mulla on jo lentolippurahat Ausseihin kasassa! Siis sekä meno että paluu lento. Vaikka en kyllä tiedä tuleeko sitä paluu lentoa koskaan käytettyä... ;)
Ainiin!! Mulla voi olla kohta aika mahtavia uutisia, mut en haluu puhua tästä mitään, koska se on vielä hyvin paljon mietintä asteella. Jos toteutuu niin mun ens kesästä voi tulla ihan mielenkiintoinen. ;)



Kannatti kyllä nousta aamulla ylös! Oon hymyilly ku hangon keksi suurimman osan päivästä. Kummasti tommoset pikkujutut piristää. :)

Ajattelin muuten vähän muokkaila blogin ulkoasua, joten jos jossain vaiheessa näyttää jotenkin oudolta, niin se on (toivottavasti) vaan väliaikaista.

Oliko jollain muullakin tänään hyvä päivä vai menikö jonnekin ihan toiseen suuntaan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...