Tuesday, January 24, 2012

kuvakirja Aussimatkasta!

Heissan!

Eipä tänään mitään erikoisempaa. Vein koulun jälkeen mun wanhojen mekon akupunktiohoitoon (siis lyhennykseen :D). En malttais millään odottaa sitä päivää kun saan purjehtia se päällä aamusta iltaan! Joka sekunti mun rakkaus mekkoani kohtaan vaan kasvo. Olin myös super ilonen koska mun kengät ja mekko on ihan match made in heaven! Kengät on just sopivan kokoset, ei purista, ei hölsky eikä yhtään liikaa tai liian vähän korkoo. Pure love <3

Mut hei! Kattokaa mitä postiluukusta kolahti eilen!

Mun Ifolor kuvakirja viimekesän Aussimatkasta, kun olin siellä 5 viikkoa vaihdossa. :)
Tein tätä super kauan ja hirmu huolella. Oma kehu haisee mut tä vaan on ihan tajuttoman hyvä!!!
Sain niistä 4000:sta kuvasta valkattua just parhaat ja oikeille paikoille. Oon vaan niiiiiiiiin tyytyväinen. ifolor on kyllä ihan suosittelemisen arvoinen. Nyt siellä on muuten 33:n tunnin ale menossa! Esim. canvas taulut on -15% alessa! Vähän himottais tilata...

Tässä pari kuvaa mun kirjasta








Taidanpa mennä tästä laskeskelemaan noita mun säästöjä ja pohtiin josko voisin lentää takas jo vaikka huomenna.

Heippa!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...