Tuesday, January 31, 2012

winter nails

Heipsun!
Vihdoin kamera takas kotona joten sain napsatua kuvat kynsistä jotka tein viikonloppuna. :)



Otin samalla pihaltakin muutaman kuvan kun oli niin nätin näköistä. Täytyy tunnustaa että kyllä mä ihan tästä talvestakin tyykkään - siis silloin kun pääsee autolla kouluun ja voi ihastella sitä ihan vaan ikkunan takaa teekuppi kädessä ja villasukat jalassa. ;)




Mulla piti olla liikunnantäyteinen päivä tänään, kun olin varannut bodycombattiin ja balanceen paikan, mut sit rupeskin laiskottamaan ja äiti osti geishalevyn... Niinhän siinä sit kävi et kotiin päädyin. Ei kyllä harmita. Taidan vetää vaan jumpinin päälle ja painua sinne kuuluisaan sohvan nurkkaan katsomaan täykkäreitä. Yläri. :) Kiva viettää ihan rauhallinen ilta kun ensviikolla alkaa kuitenkin koeviikko. Sit saa taas stressata oikeen olan takaa. Ja wanhojen tanssitkin vielä! Voi luoja.
Ei silti.. en malta ottaa! Mulla on niiiiiiiin nätti mekko ja kengät ja kaikki. :D Oon ilonen

Mutta hei, olisko kommenttia kynsistä? :)

Haluisitteko että kirjotan aina mitä lakkoja olen käyttänyt lakkauksessa yms. vai riittääkö vaan kuva?

Mukavaa iltaa kaikille <3

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...