Saturday, April 28, 2012

itkupotkuraivari

Mulla on tosi tosi tosi harvoin huonoja päiviä. Semmosia et kaikki asiat ottaa päähän. Ihan oikeesti. Tosi harvoin.

No tänään oli sit semmonen päivä. Mikään ei jaksanut innostaa, olin vihanen ihan kaikille, vaikkei se mitä tapahtu (tai ei tapahtunu) ollu kenenkään syytä. Sepä siinä onkin niin ärsyttävää kun ei voi syyttää ketään! Ja tietty sit kun tajusin et oisin ite voinu parantaa päivääni tekemällä sen mitä kaikki käski, mut en vaan voinu, ärsytti vielä enemmän. Ja sitten alko ärsyttään pelkästään se et kaikki ärsyttää! Oon viimesen tunnin pyöriny vaan kunnon koomapotilaana sohvalla ja kattellu mm. American idolssia ja yksin kotona 2. Ihan oikeesti!!! Tulkaa nyt joku hakeen mut täältä pois, kiitos. Sit tommonen puhelimen kyttääminen on kans aikalailla sieltä turhimmasta päästä. Vaikka kuin toivois et se piippais, niin ei varmasti pukahdakkaan ja pysyy yhtä pimeenä ku oli sekuntikin sitten.

Tän siit saa kun eka innostuu liikaa ja sit törmääkin siihen seinään aika kovaa. Kyl mä koht meen siit läpi kuitenkin, niin monta kertaa oon meinaa siihen törmänny! Ei se enää kauaa kestä. (hope so -.-) Eiliset synttärit meni siis oikein hyvin ja ilta varsinki tosi vauhdikkaasti. :D Semmonen juttu et multa ihan oikeesti pitäis takavarikoida varmaa puhelin tommosina hetkinä. Loput voitteki sit ite päätellä. En sano et se mitä tapahtu olis ollu huono juttu! Ei todellakaa, mut toi sitä vaan ku innostun aina vähä liikaa...

Mä oikeen ootan huomista työpäivää ku saa olla pois kotoo! Jostain syystä tää paikka ihan oikeesti ärsyttää nyt tosi kovin. Varsinki ku ei oo hitto mitään(!!!!!!) tekemistä! Kaikki kaverit on jossain porvoossa tai kuusjoella (melkee yhtä kaukana siis :D Ja todellaki Jumalan selän takana) ja missä lie. Muute olis ihan kiva vaik lähteekin sinne, mut toi skootterilla ajelu ei myöskään innosta just nyt. Tajuutteko mun ongelman????

En tiiä. Ehkä täykkärit taas pelastais tilanteen..?

t. laura syönyt tänään jo pullaa ja jätskiä ja tippaleivän + vähän karkkia tylsyyteen. Niin mikä kunnon ruoka?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...