Sunday, April 1, 2012

Converset!

Apua! Mulla olis nyt niin paljon postattavaa etten tiedä ees mistä alottaa. :D
Jaan näitä kuitenkin eri osiks, muuten tulis niin pitkä postaus ettei sitä päivässä sais edes luettua.

Muhun iski kauhee materialismivimma (jos sen nyt noin voi sanoa), joten edessä on aika paljon tuotepostauksia ja tuskailemista siitä mihin niistä monista vaihtoehdoista mun pitäis rahani käyttää.

Aloteteaan tällä. Yks ehdottomasti parhaimmista ostoksista vähään aikaan!

Mä ostin converset!!! Ja oon niin rakastunut että voisin vaikka tatuoida ton logon mun nilkkaan!



Kuten ehkä joku saattoi päätellä, ja kuinka uskomattomalta sen tuntuukin, niin nämä on mun ekat converset ikinä. Miten tämmösellä kenkähullulla voikin olla noin suuri aukko kokoelmassaan. En tiedä. Mut onneks sekin on nyt täytetty!

Eka viikko noitten kans oli yhtä helvettiä. Jalat oli ihan verillä ja iho kuoriutunu pois joka varpaasta, niin pahasti ne hiersi. Olin niin nolona että oon ostanu liian pienet kengät, etten uskaltanu ees kauheesti siitä valittaa. Sit töissä yks päivä olin niin tuskissani, et uskaltauduin avautumaan työkavereille (jotka siis kaikki, ihan. joka. ikinen. kävelee conssit jalassa ihan. joka. ikinen. päivä!) asiasta. He sit vaan ihan olankohautuksella et joo ihan normaalia, kyl se siitä. Ja totta! Nyt ne on ku taivaat jalassa. :) En vois olla tyytyväisempi!

Päädyin mustiin lähinnä siks et ne on niin perus. Nyt kun perus on täytetty, voin mennä ostamaan kaikkia ihania värejä! Vaaleenpunaset ja vaaleen siniset on ainakin saatava!!

Kai siellä on muitakin samaan kenkään hurahtaneita? Mitkä värit on ihan must have!?

Loppukevennykseksi (tai pahennukseksi..) on viel pakko jakaa tän viikon  "mitä hittoo!?" - kuva.


LUNTA!? ihan oikeesti.. -.-
Nyt piti tulla kevät!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...