Saturday, April 7, 2012

Lauran kevätmuoti: Kengät

Heippa!

Nyt kun alkaa kevät pukkaamaan kovasti päälle, oli mun mielestä aika kaivaa muotilehdet ja nettikaupat esille. Tän kevään muoti sopii mulle ku nenä pääähän. Kirkkaita värejä, korkeita korkoja, mekkoja ja tyttömäisiä vaatteita. <3 Ainut kuka ei tykkää on mun pankkitili.

Keräsin mun must have juttuja kollaaseihin, ja alotan nyt kengistä. :)


1, 2, 3, 4, 5,6, 7, 8

Mä kehitin ihan kamalan pakkomielteen kiilakorkoihin. Ainakin yhdet tästä kollaasista mun on saatava! Ongelmahan on vaan se etten osaa päättää. Kaipailisin vähän teiän mielipiteitä? Mulla vetää aika kovaa taistoo järki ja tunne tällähetkellä. :D Jostain syystä numero 6 tuntuu aika hyvältä vaihtoehdolta...

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10


Mun ikuiset rakkauteni! <3
Mä en tiedä mistä mun korkokenkärakkauteni on lähtösin, mut jostain se tuli eikä kyl haittaa yhtään. :D Ehkä se tulee vaan jostain alitajunnasta ja halusta olla samalla tasolla ku muut. ;) Jos nään ihanat kengät kaupassa, jotka maksaa vaikkapa 70€, pystyn kiikuttamaan ne kassalle alle sekunnissa miettimättä yhtään. Ja sit kun nään kivan t-paidan joka maksaa 10€ mietin tunnin että no tarvinko mä nyt oikeesti ja tuleeko käytettyä.. :D Ihan ei mee oikein päin mut never mind!
Voitte siis kuvitella mun reaktioita kaupoissa nyt kun ne alkaa täyttymään toinen tosiaan ihanimmista korkokengistä! Ja vielä tän kesän kirkkaat värit. Pure love!
 
Ja vielä tietenkin parit kesäiset tennarit. Kaikki on niin ihania etten pysty päättämään!
 
Aika monta tuntia meni tän postauksen tekemiseen, joten olis kiva kuulla teidän mielipiteitä kollaasien kengistä, teidän lemppareista, tän kesän muodista yms. :)
 
Aurinkoista päivää kaikille!!

3 comments:

  1. Itekki oon innostunu kiilakoroista, vaikka ennen en voinu sietää niitä :D Ylimmäisestä kollaasista lempparit on numero 8, ihanan väriset ja tosi kivan näköset muutenki :) Toisessa kollaasissa on niiin paljon ihania vaihtoehtoja, että ottaisin mieluusti kaikki! Jotkut kirkkaan väriset ois kivat tai räväkämmät kuten 10. Ja tennarit, nam! Pinkit on suloset :)
    Tosi kiva postaus muuten! Tuli shoppailuhimo...

    http://jeihoou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Itselle on tota pituutta siunaantunut 176 cm, joten korkokengät ei välttämättä olisi se järkevin vaihtoehto... Mutta mä haluun! <3
    Ekasta kollaasista lemppareiksi muodostui 1, 5 ja 7. En lämpeä noille kutosille ollenkaan, mutta makunsa kullakin :)
    Korkokengistä kaikki noi värikkäät yksinkertaiset on ihania, etenkin 8 ja 9 <3 Upeita värejä! Myös 10 kiehtoo mua jollain oudolla tavalla, vaikka ne eivät ole lainkaan tyyliseni.
    Tennareista Marimekot on mun ehdottomat lempparit. Olen onneksi jo hankkinut aivan ihanat farkkukankaiset tennarit, muuten saattaisin sortua noihin :D

    ReplyDelete
  3. noist kiiloist mun mielest on ehdottomast 1 ja 4 ihanimmat! ja keskimmäisest 10, koska niis on asennetta!! tennareist siniset on söpöimmät(:
    Mäki ootan jo innol kesäää et saa laittaa kaikki ihanat värikkäät vaatteet päälle!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...