Saturday, March 3, 2012

iHerb kokemuksia

Onpas taas ollu kiirettä. Ma, ti, ke, to ja pe töissä. Tänäänkin olin 8.30-13.00. Päästiin kotiin ja saman tien ekat vieraat jotka tuli auttelemaan järjestelyissä pärähti pihaan. Aatun rippijuhlat olis siis luvassa huomenna. :)

Piti tulla jo aiemmin esittelemään mun iHerb tilaus joka tipahti postilaatikkoon torstaina. Aika tasan viikko meni toimitukseen. Mun mielestä aika jees!


Tilasin siis savipuuteria kasvonaamioihin, sitruunan tuoksuista eteeristä öljyä, kosteuttavaa geeliä, jojoba öljyä ja kookosöljyä. Toi huulirasva tuli kaupanpäällisinä ja se ainakin tuoksuu tosi ihanalta!

Koko tilauksen loppuhinnaks tuli n. 15€. Eli säästin aika paljon koska suomessa pelkästään toi eteerinen öljy olis melkeen maksanu sen verran.

Kertoilen lisää noista tuotteista kun oon päässyt testailemaan!
Olis varmaan pitäny tilata joku finnin tappaja kans. Mulla meinaan pamahti eilen otsaan tommonen petteri punakuonon nenän kokonen ja värinen näppy. Tosi kiva. Eihän huomenna ookkaan ku koko suku tulossa kylään. Nyt istun täällä läikkä hunajaa otsassa ja toivon että sillä olis sen verran itsesuojeluvaistoo et se tajuais häippästä huomiseen mennessä!

Takas asiaa. Suosittelen siis ehdottomasti iHerbiä nettikauppana! Halvat hinnat, nopee toimitus ja paketti tulee kotiovelle asti. Aika näppärää. :)

Koodilla AWI327 saatte $5 alennusta ekasta tilauksesta!

Mä meen nyt katteleen josko tuolla tarvittais apua. Voisin esim. koemaistaa kaikki leivoksia että ne varmasti on tarjoilukunnossa ja onnistuneita...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...