Monday, February 27, 2012

otsikko tähän

Moi!
Vetäsin just sämpylän naamaan. 25 min ja työvuoro alkaa! Istuskelen tässä äidin koneella ja nautin viimesistä vapaista minuuteistani. ;) Koululiikassa oli tänään luistelua, oli ihan sika omituista olla taas jäällä! Viimekerrasta onkin aikaa.. (Harrastin siis taitoluistelua 4v. kunnes pari vuotta sitten lopetin sen ajanpuutteen vuoksi.) Vanha luistelukaveri vihjaili että valmentaja ottais mut enemmän ku mielellään takas ryhmään. Vähän jäi mietityttään. Oon mä kaivannut luistelua, no paljon, mutta toisaalta, siihen menis sitten taas paljon aikaa. Musta tuntuu että jo nyt oon kokoajan niin menossa, että ehkä pitäis vaan unohtaa koko juttu...? On hankalaa!

Ootteko muuten huomannut että kevät alkaa tulla jo! Eilen lenkillä huomasin kuinka linnut jo lauleskeli ja tiet oli alkaneet paikka paikoin sulaa. Kuin ihanaa??? <3

Tää kuva ei liity kyllä mitenkään ko. aiheeseen, mut oli pakko laittaa koska se on yks mun lempparikuvia joka on otettu musta ja Aatusta. :) Ollaan niin pikkusia! Tui tui, miettikää! Toi mun pikkuveikka pääsee sunnuntaina ripille, se ilmotettiin just mopokouluun ja mä alotan huhtikuussa Autokoulun! Huhuh!


Ahkera työläinen lähtee nyt! Kuulumisiin :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...