Wednesday, February 22, 2012

luksuslaukkuja

Kerrottakoon heti ensimmäiseksi että oon ehkä maailman huonoin laukkujen ostaja. Kyllähän mulla aina laukku olkapäällä heiluu, mutten vaan osaa ostaa niitä. Tai tosi harvoin löydän sellaisen laukun mistä oikeesti tykkään. Nyt oon muotiblogeja lukiessani kiinnittäny vähemmän huomiota niihin kenkiin ja enemmän laukkuihin. Oon muodostanut jo jonkilaisen mielipiteen laukuista ja satuinkin eilen eksymään tänne. Ups.

Löyty tämmösiä ihanuuksia <33 Näissä vaan on se huono puoli että mun kk palkka menis aikalailla viimestä senttiä myöten tämmöseen, eli en ihan ensimmäisenä varmaan mee tommosta hankkimaan. :p

Mini alexa iski ja kovaa. Kuin sulonen!?

Valorie glitter clutch! Mun sisäinen harakka taas siristeli silmiään.. Se kimaltaa!! Sikäli ei kuulu tähän joukkoon, koska bilelaukkujen ostaminen ei oo koskaan ollu ongelma mulle.. :p

lil ukita on niin simppelin kaunis! Tä nyt menis vielä ihan "kohtuu" hinnoissakin..

Oranssi ihanuus nappas jotenkin silmään. Mun mielestä aika söpö, tosin saas nähdä minkälaisen rusakkohyökkäyksen kohteeks joutuisin jos tommonen kädessä kävelisin täällä korvessa kouluaamuna pysäkille...

Pikku clutch hurmas napeilla ja vetskareillaan. Tuolla oli muitakin niin ihania! Voisin hamstraa kesäks joka ikisen.

Mikä on teidän suosikki? Onko siellä yhtään luksuslaukkuihin sydämensä menettäneitä?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...