Saturday, February 25, 2012

And I'm always gonna wanna blow your mind..

Mietin ensin että voisin postata jotain järkevää ja hyödyllistäkin, mut sit aattelin et nääääh jatketaan samalla linjalla.




Olisko järkevä veto ostaa tämmönen?
Meinasin vaan kun noita juhlia on tulossa nyt aika kunnolla; seitsemät 18v. synttärit (ainakin!), yhdet häät, kahdet rippijuhlat jne.. Nii ja tietty mun 18v. synttärit sit syksyllä, mut sinne kyl ostan uuden mekon! Ton voisin ainakin laittaa sinne rippijuhliin! Eikös? Häihin valkonen mekko ei ehkä oo se paras värivalinta, mut sinne voisin laittaa sen mun vaaleenpunasen mekon.

Lisäks sovittiin jo et pidetään samalla porukalla ku wanhojen jatkotkin niin bileet saunailta, ihan muuten vaan. Sinnekin toi olis aika näppärä!

Eniten mua nyt vaan huolestuttaa noi pikkuveikan rippijuhlat tossa viikon päästä, kun ei oikeen oo mitään päälle pantavaa! Stressaavaa tämmönen mekkojen ostaminen!

Tai ei se muuten olis, muttakun noi yhdet jankkaa kokoajan etten tarvis uusia mekkoja yms ihan yhtä järjetöntä. Ihan oikeesti! En mä vaan pysty menemään semmosiin juhliin sama mekko päällä, jossa on se sama porukka ku esim. serkun häissä joissa mulla oli se tietty mekko. Tajuutteko? Jos on ihan eri porukka, niin se on okei. Mut muuten ehdoton NO NO! Ootteko samaa mieltä vai oonko vaan vähän pinnallinen? Ja pojat, eikä äiti, isä, mummu tai kummitäti saa vastata tähän. Te ootte tehny kantanne jo ihan selväks.

Mut hei! Omatpahan on rahani, oon ne itse työlläni ansainnut ja kai mä saan ne itse käyttää mihin haluan!? EIKÖ !?

Joko te kyllästytte näihin mekko postauksiin? Sori jos niin on, mutta kun mekot & kengät = elämä.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...