Tuesday, February 14, 2012

Your heart is free, have the courage to follow it.

Oon nyt tanssahtelemassa wanhojen tanssien kenraaleita 20.30 asti salohallissa, joten ajastelin tämmösen pikkujutun tähän väliin. :)

Kävin eilen (siis tänään, häh?) shoppailemassa muutamia juttuja..






Muotovaahtoa tälle pehkolle, joka on ja pysyy litteenä ku pannukakku. Dödöä ja... tekokynnet. EN voi uskoo et oon vajonnu näin alas!! Tekokynsiin!!! Ajattelin että ei kukaan huomaa jos lakkaan ne jotenki oikeen nätisti ja viilaan ne vähän luonnollisempaan muotoon. Säästimpä ainakin 80€..

Ja sit uudet sisäpelikengät. Oon käyttäny äidin kenkiä tähän asti kun hukkasin omani jotenkin mystisesti. (Ne on vaan niin hyvässä tallessa, etten itekkään muista mihin ne laitoin.) Kattokaa vaan niin huomenna löydän ne jostain pakastimesta tai jostain muusta yhtä hullusta paikasta.. Sain kauheen pakkomielteen musta-pinkeistä kengistä (teini?) ja nämä näytti mun mielestä aika kivoilta! :)

Ainii ja hyvää ystävänpäivää kaikille teille! <3
Toivottavasti muistitte kaikkia teille rakkaita ihmisiä ja joku muisti teitäkin! Ruusut ja suklaa ei koskaan oo överiks vetämistä ystävänpäivänä. Mä en ainakaan valittais yhtään. ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...