Thursday, February 23, 2012

The smell of you in every single dream I dream..

Tämä nyt juuri meneillään oleva hiihtoloma on kyllä ollut ehkä paras ikinä. En tiiä miks, (who am I kidding, kyllä tiedän..!) mutta oon niin ilonen kokoajan. Oon nukkunu super hyvin ja pitkään joka yö, noussu aamulla hymy korvissa ja köpötelly koko päivän yökkäreissä. Mummulasta tultiin kotiin eilen. Siellä sai hyvää ruokaa ja kaikki oli niin ihanaa. Eilen valvoin kahteen asti lataamassa musiikkia iPodiin. Tarkotus oli vaan ihan muutama biisi, mut sit löysinkin niin paljon kivoja mitkä olin jo unohtanu ettei tosikaan! Isä toi mulle tänään aamupalan sänkyyn (omena ja jogurttijuoma, love ya! :D) ja tässä nyt kuuntelen mun uutta mahti musaa ja nautin olostani. Tosin yhdeltä alkaa työvuoro joka kestää siihen seiskaan asti, mut hei, ehkä se on ihan hyväkin. Voi esim harjata hiukset ja tolleen. Ei varmaan haittais mitään.. Vai mitä luulette?? Rempattiin Aatun huone ihan maasta kattoon, ja siinä samassa vietiin mun työpöytä sinne, joten mä saan uuden ja samalla päätettiin (no mä päätin), et tarviin isomman sängyn, joten sekin on koht tulossa. Voisko olla parempaa!? :)) Kiva tämmönen pötköteksti tuli, mut eipä se ketään varmaan haittaa!
Pakko laittaa pari laulua tähän perään.. Mun iPod sai oman Disney soittolistan. Nä vaan on niin ihania!


Phill collins- on my way (karhuveljeni Koda (mun lempparein disney leffa heti leijonakuninkaan jälkeen!))


Lion king - Oh I just can't wait to be king


Vanessa Williams - colours of the wind


Phill collins- look through my eyes (Tää on ehkä ihanin, kuunnelkaa <3 ) Karhuveljeni Kodasta


Hercules - I won't say I'm in love

;)

Laura 17v. kuittaa!

Mikä Disney leffa on teidän mielestä ihanin??

2 comments:

  1. Lemppari leffa on leijonakuningas! En oo kertaakaan kattonu karhuveljeni kodaa kokonaan, vois vaikka nyt lomalla eestyä :-)

    http://jeihoou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kannattaa kattoo! Se on ihan tajuttoman ihana.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...