Friday, February 10, 2012

wanhat lähenee..

Moi!

Ihanaa, tänään vapaapäivä koulusta! :) Tosin aamulla oli noustava ja hypättävä kympin bussiin. Äiti ja isä lähti aamuyöllä frankfurttiin messuille, joten täällä ei ollut ketään kuskaamassa mua kampaajalle keskipäiväks. Noo kävin vähän tekemässä tuhojani glitterissä ja sen jälkeen menin toiseen keksiin kaakaolle. Kampaaja aika oli klo 12.00 ja 2,5h siellä menikin. Iltapäiväbussilla takas kotiin ja nyt pitäis alkaa bilsaa lukemaan.

Oon kyllä kauheen tyytyväinen mun hiuksiin nyt! Halusin pehmeen ja lämpimän suklaan ruskeen sävyn ja sen sain. Lisäks joukossa on vähän vaaleempia raitoja tuomassa vielä lisää sitä lämpöö. Mun kampaaja oli pikkasen monttu auki kun kävelin sisään ja sanoin että haluan tumman ruskeeta. Ihme tuuliviiri, just pari kk sitten se tuli ja sano että haluaa blondiks. Heh. :) Lisäks muotoiltiin ja värjättiin kulmat. Nyt oon aika ready ensviikon wanhojen tansseihin. Kääk!

Tässä glitterin shoppailut. Nämäkin on siis wanhojen kampausta varten.




Muutama kukkapinni, ihan perus pinnejä pienellä timantilla ja korvikset. Mulla on niin näyttävä kaulakoru että päädyin sitten ihan perus timantti korviksiin. :) Ne ei ainakaan hölsky ja lentele esim. mun parin silmään kesken tanssin!


Hain anttilasta vielä kaks kasvonaamioo (toi suklaa on ihana!! Suosittelen!) ja hoitosuihkeen hiuksille. Toi on ihan tajuttoman hyvä apu jos hiukset on tosi sähköset. Ja tuoksuu suklaalle & vaniljalle. Voisko olla parempaa?

Meinasin nappaa mukaan vielä sokoksesta yhen ihanan tuoksun, mutta jätin sen loppujenlopuks sinne kun tajusin että äiti saa sen ostettua lentokentältä vähän halvemmalla. :)


Tässä vielä huono kuva hiuksista (joka btw rokotti mun lompsasta 100€!! Kenen idea oli kasvattaa pitkä tukka?).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...