Thursday, February 9, 2012

pikkumusta mekko

Heeeeei!

No kun eiliset ajatukset on saanu ylöskin niin ajattelin että ennen ku mun joka ikinen lukija katoo ku pieru saharaan, niin voisin vähän postailla jotain kevyempääkin. :)

Oon panikoinut ihan sikana mun mekkokriisin kanssa. Minkä laittaisin wanhojen jatkoille!? Joka toinen sekunti oon tilaamassa nellyltä uutta ja loput ajasta sovitellu tota omaa mekkovalikoimaa. Kunnes muistin et ostin jonku aikaa sitten Vilasta ihanan pitsitopin, joka kävis aika hyvin mekosta!







Okei, kaks viimesta hieman muokattuja. Innostuin kuin kivan värisiks hiukset tuli kun sääteli vähän värejä. Ehkä pitäis viedä toi kuva huomenna kampaajalle kun mulla on aika värjäykseen. :)

Ja ihan oikeesti. Kirjahylly!? Meiän talo on sisustettu viimestä senttiä myöten kivoilla jutuilla, mutten löydä yhtäkään sopivaa ikkuna + avoin tila yhdistelmää. Kesällä oli paljon helpompaa...

Kuvissa näkyy muuten laukkukin jonka ostin pari päivää sitten. Tykästyin tohon vielä enemmän kun näin sen käytössä!

Mitä mieltä te ootte? Hot or not? :D

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...