Thursday, August 11, 2011

Helou!

Onhan se kiva kun saa odotella 100:n kuvan latautumiosta kaks tuntia. Ah kun rakastan mun konetta. <3 Enivei, kynsiblogissa kun aiheena ei kovin usein ole tietokoneet ja ihant käyttöjärjestelmät, niin mäkin yritän tästä nyt siirtyä kiristelemään hampaita ihan issekseni ja näytän vihdoista viimein mun "back to school" manikyyrin.


Psst. Se on vetoketju!

Miks mulle toi sormien asento on jotenkin niin luonnoton!? Sain väännellä ja käännellä et sain ne sojottamaan es pikkasen samaan suuntaan. Kakille muille kynsiblogin pitäjille toi on sama ku kynää pitäis kädessä, mut mun kädet vaa kramppaa. Hö.

Siis verratkaa vaikka tähän.

http://www.charmingnails.blogspot.com/

Että semmosta.
Mitäs tykkäätte mun vetskari kynsistä? (:

3 comments:

  1. Ihan mahtava idea! (: Tosi kivat.

    ReplyDelete
  2. Hauskan näköiset nuo vetskarikynnet! Tetkö ne ihan vapaalla kädellä?

    ReplyDelete
  3. Kiitos! (: Ihan vapaalla kädellä joo.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...