Sunday, September 18, 2011

haukionkala,haukionkala

Hoh hoh kun onkin ollu hiljasta.
Meinasin että kyllä mä teitäkin ehdin koeviikolla tulla uusin kynsijutuin moikkailemaan, mutta eilisen jälkeen kun alotin lukemisen tasan 12.00 ja lopetin 21.50 tuli aika selväks et aika on vähän kortilla ja paljon asiaa vielä opittavana. Oon lukenu bilsaa ihan super huolella ja tarkasti, ja varmistanu et ymmärrän joka ikisen lauseen. Sain ton Aussi matkan jälkeen ihan uuden motivaation näihin luonnontieteisiin, vaikka oon mä niistä aina ennenkin tykännyt mut nyt jopa ihan uudella tavalla! Kaikenlisäks sen jälkeen kun matikan koe meni ihan niin penkin alle kun vaan mahdollista, ja en usko et toi ruotsin kokeen arvosanakaan oikeen häikäisee, niin kummasti näihin vikoihin aineisiin haluaa panostaa. Nyt siis vielä jäljellä järjestyksessä enkku, bilsa ja äikkä. Eli keskiviikkona nähdään! Lupaan. (:



Mitä muuten ootte mieltä jos rupeisin postaamaan  kauneuteen ym. semmoseen liittyviä asioita sillon tällön? Pääjuttu olis kuitenkin näissä kynsissä, mut saisin huomattavasti enemmän materiaalia ja postauksia aikseks kun vähän laajentaisin ko. aluetta. :) Ja onhan sekin yks aihe johon mulla riittää paljon sanottavaa..

Onko teillä koeviikko tai kirjotukset lähetymässä/meneillään?

1 comment:

  1. Kaikki kauneus jutut ois kivoja! :) Koeviikko alkaa huomenna :/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...