Sunday, November 13, 2011

GUESS what!?

Heissan!

Nyt on niin voittajafiilis kun kaiken häslingin jälkeen ehdin kun ehdinkin koneelle vielä.
Mun työtunnit piteni eilen ja tänään iha pikkasen (semmoset 6-7 tuntia..) joten en tänne eilen kerennytkään vaikka kovasti lupailin. Oh well..

Enivei. Tänään painelin menemään isänpäivä luonaalla ravintolassa tällainen yhdistelmä päällä. Tai painelin menemään ainakin siihen asti kunnes piti vetää taas "hanhivaaran liikuntakeskus" huppari päälle.


Saatiin tasan yks hyvä askuva aikaseks niistä 50:stä jotka otettiin! Jotenkin tolla mun pikkuveikalla on ihme kyky painaa sitä nappia aina kun mun naama on ihan rutussa tai koivet solmussa.

Lisää kuvateksti
Farkut ja korkkarit on niin lyömätön yhdistelmä. Sopivan arkista mut samalla juhlallista. Valitsin kaveriks ihan perus valkoset korkkarit n. 6cm korolla.


Viimeisenä kaikkein tärkein. Itseasiassa just se juttu mitä tulin tänne hehkuttamaan. Mun synttärilahja!! Sain papalta Guessin kellon. Just sen ihanimman mitä oon jo pari kk kattellu ja odotellu palkkapäivää. Nyt sain sen! JEEEEEEE :) Onko siellä muita joiden mielestä jätessäkkikin olis hieno jos siinä lukee guess?

No mut hei, mitä tykkäätte? Asusta ja kellosta tietty! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...