Tuesday, November 29, 2011

I don't have time to be this busy!!

Haluun tehdä jo kynsiä! Haluanhaluanhaluan! Ja joulukynsiä varsinkin. Möh :(Mut yritän pysyä tässä "käytän vain kynnen korjaajia ja aluslakkaa"-politiikkassa vielä vähän aikaa. Mun kynnet on jo nyt tosi terveen näköset ja ne on kasvanu oikein kivasti. (Tosin eilen katkes toisen etusormen kynsi..) Et kyllä tää tästä pikkuhiljaa. :)

Oon jo ihan joulufiiliksissä enkä jaksais odottaa joululomaa. Mietin jo mitä kaikkee aion tehdä ja yks on varmaa: niin vähän töitä kun mahdollista. Pari päivää viikossa olis maksimi ja yritän pysyä siinä jos se vaan mitenkään on mahdollista. Haluun olla kotona ja rentoutua ja hoitaa tän mun kamalan ihon kuntoon. Haluun urheilla paljon ja nähdä kavereita. Siivoilla akvat ja terrat oikein kunnolla ja ostaa sinne uusia juttuja. Ja haluan lukea!! Edes yhden vähän paksumman kirjan. En oo ehtiny lukemaan mitään muuta kun koulukirjoja niin pitkään aikaa et melkeen hävettää. Ihan oikeesti oon niiin loman tarpeessa.


Blogiakin voisin ajatella vähän enemmän sillon. Mulla on ollut niin kiire etten oo ehtinyt joinain päivinä koneelle ollenkaan. En oo mikään mestari ajan käyttäjä ja yhtäkkiä kun onkin työ, koulu ja harrastukset jotka kaikki vie tosi paljon aikaa, niin ei varmaan täydy erikseen mainita et oon ollu aika hukassa. Mun kalenterista loppuu kohta tila kesken. Tätä täytyy vielä vähän harjotella. :D

Kuulumisiin! (toivottavasti vielä tän vuoden puolella..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...