Thursday, November 24, 2011

moderni kirje joulupukille

Hei joulupukki. Olen ollut erittäin kiltti tänä vuonna ja näin ollen täysin oikeutettu seuraaviin asioihin:


1. One Piece puku. Tai isän sanoin "aikuisten potkupuku". Kuinka ihanaa olis löhötä sunnuntaina sohvan nurkassa katsomassa leffaa tai lukemassa tommonen päällä !? Tai vetää rankan koulupäivän jälkeen toi ylle ja istua lukemaan läksyjä tai kokeisiin.

2. Niken pinkki urheilulaukku. Kun nyt oon näin kovasti kuntoilusta innostunut, niin kai tarviin hienon laukun johon tunkee treeni kamat!?

3. Lahjakortti nelly.comiin. Oon niin kauan pyöritelly tuhatta tuotetta ostoskorissa jotka haluaisin ostaa mut en sit koskaan niitä tilaa. Lahjakortti varmasti auttais asiaan!

4. Täykkärien kaikki tuotantokaudet. (paitsi 3. tuotantokausi koska se multa löytyy jo. ) Olisko täydellisempää kun löhötä sohvan nurkassa toivomus numero 1 päällä ja kattella täykkäreitä? Enpä usko. Vaihtoehtoisesti myös Greyn anatomian tai frendien tuotantokaudet käy myös. :D

5. No kynsilakoista (varsinkaan O.P.I:n) en koskaan kieltäydy ja niitä tarvii aina lisää. Lisäks kaiken maailman kasvonaamiot, käsirasvat, jalkakylpyjutut ym. kelpaa oikein hyvin!!

6. Niitä villasukkia ei koskaan voi olla liikaa. Rakastanrakastanrakastan niitä. Nykyään mulla on 99% ajasta talvisin villasukat jalassa. Mulla on yhet ihan lempparit harmaat ja super kivat valkoset. Haluisin vielä pinkit, siniset, ruskeet.. no kaikkia värejä. Ja värikkäitä sekotuksia. Ja söpöjä kuvioita. Jajajajajaja... Eripitusia! Niin että kaikki kutomiseen kykenevät.. tiedättä mitä tehdä. :D

Siinäpä ne sit olikin. Oikeesti tarvisin vaan ton One Piece puvun. Se on aika kallis ja siitä oon nyt pitkään haaveillu. Muut olis plussaa. :)

Toivottavasti tämmönen modernimpi malli toivelistasta yltää nyt sinne korvatunturille asti!

Laura kiittää ja kuittaa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...