Thursday, December 15, 2011

the body shop

Heissan!
Oon kotona! Ja kello on 12.59! En ole tainnut olla koko syksynä näin aikaisin kotona. Nyt on ihan ulapalla että mitä pitäis tehdä kun on näin paljon aikaa. :p Ehkä siivoan ton mun huoneen kun mummu ja vaari on huomenna tulossa kylään. Ja ehkä ihan senkin takia että pääsen illalla sänkyyn, koska ainakaan vielä ei oo kasvanu siipiä jolla voisin lentää ton ennen näkyvissä olleen lattian yli. Vitsi olis kyllä näppärät! hehe.

Okei asiaan. Mulla on yleensä mailman huonoin arpa onni. Plazasassa (Salon ostoskeskus) on aina joulusin joulukarenteri arvonta. Joka luukusta tulee jonkun liikkeen 50€:n arvonen tuotelahja tai lahjakortti. Mulla kävi ihan mieletön tuuri, koska osallistuin lauantaina 2.12 arvontaan ja sunnuntaina 3.12 mulle tuli body shopista soitto että "onneksi olkoon..."
Missä voisin hakee siihen Hannu Hanhen rooliin?




Tosin tämä tarkottaa varmaan nyt sitä, etten seuraavaan 17 vuoteen voitakkaan taas mitään. Ei parane tottua tämmöseen, ei..

Paketissa tuli tosiaan karpalo suihkugeeli, huulirasva, vartalovoide ja kuorintavoide. Karpalo tuoksuu mun mielestä aivan ihanalle, joten ei voi muuta kun hymyillä. :)

Onko teillä yhtä huono arpaonni vai onko tullut voitettuakin joskus jotakin? :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...