Wednesday, December 21, 2011

JOULULOMA

Ihana huomata että tänne on pari uutta lukijaa ilmestynyt! Ihana joululahja. :)

Tulinpahan vaan ilmoittamaan että olen turvallisesti pääsyt määränpäähän ja viettelen mukavasti joululoman ensimmäistä iltaa mummulassa. Oli kyllä taas sellanen junamatka.. Haluutteko kuulla? No ihan sama, kerron kuitenkin. :D

Mulla oli aamulla vielä biologian koe ja olin ostanut junalipun klo. 9.30 lähtevään junaan. No tiistaina mun biologian opettaja päättäkin ilmoittaa että pidetään keskiviikkona ennen koetta loput esitelmät ja aloitetaan kokeen tekeminen vähän myöhemmin. Hetkonen. Ei muuten onnistu. Lähetin ihan paniikissa kilometri wilma viestin opelle ja selittelin siinä etten saa junalippuja enää muutettua (köh köh) yms. Voisinko alottaa kokeen jo 8.00? "Joo voit." Tuli vastaus. Fiuh..

Tein varmaan jonkun esseekokeen kirjotus enkan, kun olin tasan tunnin päästä valmis. Siis klo 9.00. Ihan aikataulussa. Laitoin isälle viestin että kerro kun oot täältä. Sieltä tuli vastaus että 7min, onhan sulla kamat mukana? Öööö joo, jos otit mun laukun eteisestä, niinkun sovittiin! EN!
Aha.


No isä tuli klo. 9.15 koululle ja 9.20 oltiin torin kohdalla matkalla asemalle kunnes tajuttiin että mun eväät on siellä mun laukussa, joka edelleenkin on kotona. Meillä oli isän sanoin hyvää aikaa käydä kaupassa, joten se juoksi sisään ja haki mulle pari banaania ym. Juna-asemalla oltiin 9.29. Saman tien ku olin alittanu toisen raiteen ja nousemassa portaita ylös mun juna tuli. Niin että näin paljon aikaa meillä oli. No ei mitään kun äkkiä junaan. Onneks liput oli jo ostettu etukäteen! Oli vähän tylsät 3h istua junassa kun kaikki matkatekeminenkin oli siellä kuuluisassa laukussa.

Eli nyt olen mummulassa mutta laukku + kaikki tavarat on kotona. Great.
No onneks saan ne huomenna ja mulla on mun rakkaushuppari päällä joten eiköhän tässä pärjäillä.



Koko tähän tarinaan sisältyy myös paljon kiroilua ja kaahailua.

Että semmosta. Tervetuloa Saaristen perheeseen. :D

P.S Mulle saa nyt toivotella hyvää joululomaa! ;)

2 comments:

  1. Hyvää joululomaa!! Aika hektinen tapahtuma tuo junaan ehtiminen haha :D Onneksi kuitenkin ehdit siihen :)
    Minulla on huomenna ainoastaan joulujuhlat ja sen jälkeen alkaa kaivattu joululoma jee :D

    ReplyDelete
  2. Kiitos! ;) No joo, mutta oon niin tottunut tohon isän säätämiseen että se menee jo ihan rutiinilla. :D Hyvää kohta alkavaa joululomaa sullekin!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...